Vasárnap soha nem látott verseny a Kincsem Parkban

Angol agár- angol telivér ellen küzd

Negyven év után visszatérnek az agarak a budapesti Kincsem Parkba a lóversenypályára. A kétnapos Széchenyi fesztivál keretében a lóverseny futamok mellett, vasárnap látványos show versenyszám is várja az érdeklődőket. A 400 méteres távon egy angol agárnak egy angol telivér, nevezetesen a Telivér farm négyévese a rendkívül robbanékony Franko lesz az ellenfele. Utóbbi nyergében a tizenegyszeres champion zsoké, a néhány éve már trénerként dolgozó Kovács Sándor lesz látható, aki kizárólag a különleges futamban vállalta a lovaglást.

A 13 órakor kezdődő díjtalanul látogatható rendezvényen a résztvevők ünnepélyes keretek között emlékeznek a magyar lóversenysport megalapítójára valamint elbúcsúztatják minden idők legeredményesebb galopp trénerét, az Imperiált is idomító Aperianov Zakariást. A gyerekeket szombaton az ügetőn és vasárnap a galoppon is ingyenes állatsimogató és pónilovaglás várja.

A Tenkes Kapitánya nap az ügetőn 2010 szeptember 18. – tervezett program

12.30- Kapunyitás

14.00- I. futam

14.30- II. futam

15.00- III. futam

15.30- IV. futam

16.00- V. futam- Amazon Kupa

16.10- díjátadás- a hölgyek köszöntése, szerenád- színpad

16.30- VI. futam

16.40- A Tenkes kapitánya musical szereplőinek felvonulása, részlet a darabból- gyepes pálya, winner circle színpad

17.00- VII. futam-

17.10- Az eredeti Tenkes kapitánya film szereplőivel interjúk, részlet a darabból- színpad

17.30- VIII. futam- Tenkes kapitánya Hendikep

17.40- díjátadás- színpad

17.50- Őszi Kanca Díj parádé- gyepes pálya

18.00- IX. futam- Őszi Kanca Díj

18.10- díjátadás- színpad

18.20- Első Lovas Divatbemutató

18.30- X. futam

Széchenyi nap a galoppon, 2010 szeptember 19.- tervezett program

11.30- Kapunyitás

13.00- I. futam

13.30- II. futam

14.00- III. futam

14.10- Honvéd Zenekar előadása- winner circle színpad

14.30- IV. futam

14.40- Huszárok bevonulása- a Honvéd Zenekar kíséretében- gyepes pálya

15.00- V. futam-

15.10- Az Angol Agár Derby II. helyezett bemutatása- winner circle színpad

15.15- Bemutató agár verseny- gyepes pálya

15.30- VI. futam

15.40- Az angol agár- az angol telivér ellen- 400 méteres match race

16.00- VII. futam- BBAG verseny

16.10- díjátadás- winner circle színpad

16.15- Aperianov Zakariás ünnepélyes búcsúztatása- winner circle színpad

16.30- VIII. futam

16.35- Dr. Kedves Gyula- Széchenyi és a lóverseny- régi „Virágos kert”

16.40- A Széchenyi emlékmű megkoszorúzása, himnusszal- régi „Virágos kert”

16.50- A gróf Széchenyi István Emlékverseny résztvevői a jártatóban

16.55- Gróf Széchenyi István Emlékverseny parádé, huszár felvezetéssel

17.10- IX. futam- Gróf Széchenyi István Emlékverseny

17.20- díjátadás- winner circle színpad

17.25- Első Lovas Divatbemutató- winner circle

17.40- X. futam

Mindenkit nagy szeretettel vár a Nemzeti Lóverseny Kft.

A bejegyzés trackback címe:

https://tavoszlop.blog.hu/api/trackback/id/tr742298421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása