Pert fontolgat Kacziba Pál

2011.08.19. 12:45

 King's Honor múlt szombati tragikus sérüléséről a delmagyar.hu internetes portál is beszámol egy rövid cikk erejéig. Az írás nyomán kialakult parázs vita a hozzászólások között olvasható, melyben Kacziba Pál, a szerencsétlenül járt ló utolsó tulajdonosa így nyilatkozik:

 "Kacziba Pál vagyok, tenyésztő, versenyeztetek is, nem egy, nem két lovat. Több mint 100 lovam van, a szakmában úgy gondolom mindenki ismer és tudja mennyit tettem már érte. Tenyésztettem olyan lovat, sőt menedzseltem is magyar bajnoki szintig, ami most a világ elitjében van. Több ló versenyzik nemzetközi szinten, ami nálam született, én is ismerek mindenkit, aki ezért a szakmáért már sokat tett és számít benne. Ne haragudjon Uram, de valahogy maga kimaradt! A nevemet azért írtam ki, hogy könnyebb legyen a jogászának dolgozni."

Solymosi Bertold, a verseny fő szervezője értetlenül áll a pálya minőségével kapcsolatos utólagos kifogások előtt, hiszen a verseny előtt minden részvevőnek lehetősége volt kipróbálni a pályát és ennek ismeretében minden induló csapat aláírta a pályaelfogadási nyilatkozatot, amely minden Vágta rendezvényen követelmény.

"Lehet perelni. Névvel, címmel vállalom. A beperlésről meg annyit, hogy ezt mi már megelőztük, és jogászhoz fordultunk, pont az ilyen alaptalan rágalmak miatt. Egyébként egyetlen tényállításunkra sem reagáltak Önök, névtelenül vagy anélkül. Csak a pályát szidják, ami nem tehet semmiről. Miért nem szidnak engem helyette? Vagy jelentenek fel? Én szerveztem a vágta előfutamot. Mind tudják, ki vagyok. Szóval, ha nem kapok értesítést a bíróságról, akkor maguk mind hazudnak. Márpedig hazudnak."

 További info itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://tavoszlop.blog.hu/api/trackback/id/tr723164826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Ödön Pejkó 2011.08.19. 16:54:30

"... a verseny előtt minden részvevőnek lehetősége volt kipróbálni a pályát és ennek ismeretében minden induló csapat aláírta a pályaelfogadási nyilatkozatot, amely minden Vágta rendezvényen követelmény."

Itt a lényeg.

Ha aláírtam, hogy elfogadom a feltételeket, miért most jut eszembe, hogy mégsem kellett volna indítanom a lovat?

Ha a tulajdonos, oly tapasztalt, amennyire állítja, miért gondolja azt, hogy a perrel fenyegetés sikerrel jár?

Arról most ne is nyissunk vitát, hogy rossz döntést a világ legtepasztaltabb futtatója is hozhat. Az állatorvos feketén-fehéren megmondta mi okozta a balesetet. Nem méltó ez a vita King's Honor emlékéhez. Nyugodjon békében.
süti beállítások módosítása