OVERDOSE a Kossuth Rádióban

2010.09.08. 19:05

A közel egy órás műsorban sok érdekes riportot hallhatunk többek között Mikóczy Zoltánnal, Pécsi Istvánnal és Horváth Józseffel Overdose-ról, valamint több érdekes témáról, ami a lóverseny világában jelentőséggel bír.

 www.hangtar.radio.hu/mrplayer.php

 

 www.hangtar.radio.hu/mrplayer.php

A bejegyzés trackback címe:

https://tavoszlop.blog.hu/api/trackback/id/tr622281031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Ödön Pejkó 2010.09.09. 20:02:08

Amit a riporter a fogadásról mond felháborító. Végig ott bujkál a rosszindulat a kérdéseiben. Felháborító. Nem a lóversenyzés lejáratása volt a célja ennek a műsornak.

Még jó, hogy Pécsi István hozta a formáját, és bárki, aki előszőr hallotta őt már indulna is a pályára legszívesebben.

Sereg Andrásnak

A Tattersalls nem National Stud-on belül van. Kedves András, volt már Newmarket-ben? De, hogy Önt idézzem, "a rádióhallgatóknak ez nem mond sokat". Eszembe is jutott erről egy angol mondás: In the land of the blind, half-eyed is the king.

Racing Portal 2010.09.11. 17:20:39

@Kovács Ödön Pejkó:

Kedves Pejkó!

Ahogy kimondtam az ominózus mondatot már tudtam, hogy hibáztam, de higgye el nekem, egy nem túl gyakran nyilatkozó embernek, nem könnyű megszólalni, ha egy mikrofont dugnak az orra elé. Illetve másnak lehet hogy könnyen megy, nekem nem.
Köszönöm az észrevételt. A visszajelzések szerint azonban az elmondottak nagy százaléka rendben volt, így elégedett vagyok a habogásommal. :-)))

Tisztelettel

Sereg A.
süti beállítások módosítása